Vi anbefaler at du alltid bruker siste versjon av nettleseren din.

Formidling og regionalt samarbeid

Alle som mottar forskningsmidler fra Helse Midt-Norge oppfordres til å delta på Helse Midt-Norges regionale forskningskonferanse, som arrangeres annethvert år, for å presentere forskningsresultater og bidra til forskningssamarbeid i regionen. Det forventes også at forskningsresultater formidles i egen eller samarbeidende institusjoner, og på nasjonale så vel som internasjonale arenaer.

Prosjekter som får innvilget forskningsmidler kan bli forespurt om å bidra med presentasjoner av prosjektet sitt i ulike forum i regi av Helse Midt-Norge.

Helse Møre og Romsdal HF arrangerte Regional forskningskonferanse 11.-12. mars 2026.

Sist oppdatert 26.06.2026