Arendalsuka

Følg vårt møte om Helseplattformen i dag onsdag

Vi deler erfaringer fra innføringen av Helseplattformen under Arendalsuka. Følg arrangementet direkte på Facebook.

Publisert 16.08.2023
En person som ler ved siden av en annen kvinne

I samarbeid med Trondheim kommune arrangerer Helse Midt-Norge RHF onsdag et møte og en samtale der vi drøfter erfaringer og muligheter med Helseplattformen.

Strømmingen kan ses direkte fra våre Facebook-sider (krever innlogging på Facebook). Tidspunkt er kl. 14.00 til 15.30.

I samtalen vil vi dele vår erfaringer så langt og peke på hvilke muligheter vi ser framover. Erfaringer og muligheter vil presenteres fra perspektivene til kommuner, sykehus og innbyggere. Vi vil gi deg innblikk i innovasjonspotensialet den nye løsningen gir, og innbyggerne vil formidle hvorfor de mener målet om en felles løsning med pasientens journal i sentrum må realiseres.

Les mer på arrangørens nettsider

Fikk du ikke med deg samtalen om de tøffe prioriteringene rundt innføringen av nye legemidler, kan du se dette i opptak på våre Facebook-sider (krever innlogging på Facebook).