We recommend that you upgrade to the latest version of your browser.
Tildelte utdanningsprosjekter
Her finner du oversikt over tildelte utdanningsmiddelprosjekt og prosjektsammendrag for avsluttede prosjekter.
Pågående prosjekter
Guro Karlsholm og Anja Botngård, NTNU, med prosjektet Bærekraftig praksisoppfølging av sykepleiestudenter - et samskapingsprosjekt mellom St. Olavs hospital og NTNU Trondheim
Elise Kvalsund Bårdsgjerde, NTNU, med prosjektet Utvikling av Klinisk Utdanningsenhet (KLUe) ved intensiv, Ålesund, HMR
Ida Marie Juul og Hanne Torbergsen, NTNU, med prosjektet Bærekraftig praksisstudier i spesialisthelsetjenesten - Rotasjonspraksis i sykepleie
Torunn Hatlen Nøst, NTNU, med prosjektet Styrket Veiledning i Praksis (SVIP) som veiledningsmodell for vernepleierstudenter i praksis- et pilotprosjekt
Ole Kristian Brones Berg, HiMolde, med prosjektet Praksisstudier for bachelor i paramedisin: Kvalitet på praksisplasser og veiledning
Katrine Høyer Holgersen, NTNU, med prosjektet Utprøving av en problembasertlæringsmodell i psykologutdanningen
Hege Rasmussen Eid, Nord universitet, med prosjektet SimLed- Samhandling om simulering i ledelsespraksis: Simulering som integrert læringsaktivitet i ledelsespraksis for 3. års sykepleierstudenter
Nina Reed, NTNU, med prosjektet Prosjektpraksis i videreutdanning innen psykisk helse, rus og avhengighetsarbeid
Lindis Helberget, NTNU Ålesund, med prosjektet Økt læring i praksisstudier - Simulering og ferdighetstrening for sykepleierstudenter og helsepersonell i spesialisthelsetjenesten
Margret Gyda Wangen, NTNU, med prosjektet Innføring av Styrket Veiledning i Praksis (SVIP) i utdanningen av intensivsykepleiere
Athanasios Xanthoulis, Helse Nord-Trøndelag, med prosjektet Bruk av virtuell virkelighet (VR) for medisin- og sykepleierstudenter i sykehuspraksis: tverrfaglig simulering
Siri Merete Brændvik, NTNU, med prosjektet Lære sammen i tverrfaglig praksis
Else Marie Lysfjord, Nord universitet, med prosjektet Samhandling om simulering i praksisstudier (SamSiP): Simulering som integrert læringsaktivitet i kirurgisk, medisinsk og psykisk helse praksis
Elin Rødahl Thingnes/ Kristin Rambech, NTNU, med prosjektet Styrket Veiledning i Praksis (SVIP) som veiledningsmodell i praksisstudier i radiografi - utvidelse og implementering med lokale tilpasninger i bruk av samarbeidsstillinger
Avsluttede prosjekter
Alle prosjekter som mottar midler fra Samarbeidsorganet skal rapportere underveis i prosjektperioden, og leverer en sluttrapport etter endt prosjektperiode. Sluttrapportene publiseres her.